מהו איטום עם יריעות ביטומניות?

איטום ביריעות ביטומניות
מאי 15, 2023 0 Comments

ממברנות איטום ביטומן הן יריעות המשמשות למניעת דליפת מים. הם נוצרים על ידי ערבוב חומרים אורגניים עם ביטומן – חומר דבק בעל איכויות צמיגות – המספק הגנה עמידה למים.

ישנם סוגים שונים של יריעות ביטומניות, המורכבות מפולימרים שונים כגון פוליפרופילן אטקטי שונה (אפליקציה) וסטירן בוטדין סטירן (ס.ב. ס), כל אחד מהם מציע תכונות ייחודיות החשובות ליישומים מסוימים.

מהו איטום גיליון ביטומני?


איטום נכסי מגורים ומסחר ביריעות ביטומניות הוא שיטה פופולרית ויעילה לאיטום אותם, הגנה על גגות בטון, מרתפים וקירות תמך מפני נזקי מים העלולים להוביל לחלודה, ריקבון, קורוזיה פגמים מבניים ואש.

בהתאם למשטח שיש להגן עליו, ניתן להשתמש במוצרים שונים לאיטום יריעות ביטומניות; כגון ממברנות מותאמות לאפליקציה וממברנות מותאמות.

הממברנות המותאמות של ס. ב.ס. גמישות יותר ועמידות בפני קור מאשר עמיתיהם המותאמים לאפליקציה; יתר על כן, הם מתרחבים פחות בחום.

בעת בחירת קרום זה חיוני לשקול הן את שיטת היישום ואת תנאי מזג האוויר שישפיעו על זה. אם ההתקנה תתרחש בסביבות רטובות אז ממברנות להחיל נוזלי יהיה המתאים ביותר.

מהו השימוש של גיליון ביטומני?

יריעות ביטומניות משמשות לאיטום משטחים. הם יכולים להגן על מצעי בטון, אבן או מתכת. יריעות ביטומן מגיעות בגלילים שניתן להניח שטוחים ליצירת מערכת איטום יעילה.

יריעות ביטומניות מגיעות בזנים רבים. דוגמאות נפוצות הן פוליפרופילן אפ או אטקטי שהותאם, ו-ס.ב. ס. או סטירן בוטדין סטירן; שני החומרים מכילים פולימרים מרובים עם תכונות שונות השונות.

יריעות אלו משמשות לרוב לאיטום גגות, רצפות תעשייתיות ואזורים אחרים החשופים לחום או למים. חוזק מתיחה מעולה שלהם עושה אותם עמידים ללבוש, חום ואלמנטים סביבתיים אחרים.

אזורי תנועה כבדים או פגיעות בציוד בנייה עלולים לפגוע במשטחים חיצוניים המשתמשים ביריעות ריצוף ביטומן, ולכן יש לשקול בזהירות אפשרויות תחבורה קלות וקומפקטיות בעת תכנון עבודות בנייה. יתר על כן, יכולת ההסתגלות שלהם לשינויים בטמפרטורה מאפשרת קלות התקנה בכבישים או בגשרים עם מפרקי הרחבה.

איך אתה מחיל גיליון ביטומן עבור איטום?

איטום ביריעות ביטומניות הוא דרך יעילה להגן על גג, מרתף או מבנים תת קרקעיים. יש להם יכולות איטום מעולות והם נמצאים בשימוש נרחב ברחבי העולם בבנייה.

ישנם סוגים שונים של יריעות ביטומניות. דגמים מסוימים יכולים לדבוק בעצמם מבלי להזדקק ליישומי לפיד או להבה ליישום.

יריעות ביטומן מותאמות לאפליקציה ויריעות ביטומן מותאמות לס.ב. ס. הן שתיים מהממברנות המבוקשות ביותר למטרות איטום, המורכבות מחומרים פלסטומריים עם שילוב של ביטומן ופולימרים ספציפיים.

בעת התקנת יריעות איטום ביטומניות, יש לנקוט באמצעי זהירות מסוימים בכדי להבטיח את יישומה המוצלח. בראש ובראשונה, גלגל את הממברנה ישירות על המצע שלך "יבש", לפני שהלהבה מליטה אותו במקומו.