מדוע חשוב להתקין רשת לביטול יונים?

אפריל 21, 2023 0 Comments

יונים יכולות להיות יותר מסתם ציפורים מטרידות; הם גם פוגעים ברכוש ומפיצים מחלות לבני אדם.

ציפורים אלו הן מונוגמיות ועשויות לקנן כל השנה על הגג, המרפסת או חללים חיצוניים אחרים של מגוריכם.

גללים אלו עלולים לגרום נזק ולסתום מרזבים, מערכות ניקוז, פתחי אוורור וחלקים אחרים בביתכם.

מהם קוצים של ציפורים?

אם יונים מהוות בעיה בביתכם, התקנת רשת להרחקתן עשויה להיות הפתרון. זה ימנע מהם להפוך את הרכוש שלך לביתם וימנע מהם להפיל פסולת על שביל הגישה שלך או להפיץ מחלות בשטח שלך.

יונים לא רק גורמות למטרד, אלא גם עלולות להיות מסוכנות על ידי הפצת מחלות כמו כלבת והנטווירוס דרך הגללים שלהן. לכן חיוני לפנות לסיוע מקצועי לבעיית היונה שלך.

למרבה המזל, ישנן מספר שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי להרחיק יונים מהרכוש שלכם. אלה כוללים דוקרנים של ציפורים, יתדות ואמצעי הרתעה כגון ג'ל.

דוקרנים יכולים להיות יעילים על מדפים ואזורים אחרים שבהם ציפורים מקננות או שוכנות לעתים קרובות. חיוני לבחור את הסוג והגודל הנכונים של השפיץ למצב שלך על מנת למקסם את היעילות בהרחקת יונים מהרכוש שלך.

אחת הדרכים היעילות והאנושיות ביותר להרחקת יונים היא התקנת רשת. זה יכול להרחיק אותם מהגינה שלך כמו גם למנוע מהם לקנן בתוך הרשת עצמה.

יונים לרוב תופסות מחסה בסככות, מרזבים ופסגות גגות; כדי למנוע מהם לתפוס מחסה שם, יש אנשים שממקמים רשתות ציפורים לאורך אזורים אלה. חלקם אפילו משתמשים בו מעל ערוגות מוגבהות או סביב יבולים שהם רוצים להגן מפני יונים.

פתרון נוסף הוא התקנת דוקרנים של ציפורים לאורך אדני החלונות, המדפים, המרזבים וסככות או עליות גג חיצוניות. אלה מורכבים מחוזי נירוסטה ניקל קפיץ הנמתחים החוצה בנקודות חדות.

לעתים קרובות יונים נמנעות ממשטחים אלה בשל הנקודות החדות, אם כי חלקן עדיין יקננו בין השיניים. דוקרני ציפורים מספקים אלטרנטיבה בפרופיל נמוך ולא קטלנית למלכודות חיות מכיוון שקל להגדיר אותן ולהעביר אותן בחצר.

מהם דוחי ציפורים?

דוחי ציפורים הם דרך יעילה להרחיק עופות מזיקים מהבית שלך. הם לא פוגעים בציפורים או באף אחד אחר, ויכולים לעזור לך להתרחק ממגוון בעיות.

כאשר מדובר בציפורים מזיקים, ישנן שיטות שונות בהן תוכלו להשתמש. חלקם משתמשים בסאונד, בעוד שאחרים משתמשים בתרסיס כימי או מחסומים פיזיים.

דוחים יעילים המשתמשים בקול כגורם מרתיע הם אלו המשתמשים בסאונד. הם משמיעים קולות טורפים כדי להפחיד ציפורים.

חלק מהחומרים הדוחים כוללים גם חיישני תנועה המפעילים את המכשיר כאשר ציפור מתקרבת. לאחר מכן, המכשיר פולט רעש חזק ואור מהבהב כדי להפחיד אותם.

צורה אחרת של דוחה ציפורים משתמשת באור אולטרה סגול, שנראה כמו אש לציפורים וגורם להן לברוח מהאזור.

רשתות ציפורים יכולות להיות דרך יעילה וחסכונית להרתיע יונים בבית. עם זאת, חיוני שתבחר רשת ציפורים באיכות גבוהה ליעילות מיטבית.

רשתות יונים צריכות להיות עם מרווח גדול שציפורים גדולות יותר לא יכולות לעבור אותו, כמו גם להיות חזקות מספיק כדי לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים.

בנוסף, אסור לרשתות ציפורים לחסום אור טבעי או להגביל את זרימת האוויר לתוך הנכס שלך. מתקין מקצועי יכול לסייע בבחירת הרשת האידיאלית עבור הדרישות שלך.

רשתות יונים יכולות לשמש גם ביישומים חקלאיים וגינות כדי למנוע ממיני ציפורים שונים להידרדר בגידולי פירות וירקות. הם משמשים לעתים קרובות כדי להגן על צמחים חובקי אדמה כמו תותים או דומדמניות שחורות, מה שמספק חלופה אנושית להרג עופות מזיקים.

לפרטים נוספים :

https://antiyona.co.il/%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%92/%D7%A8%D7%A9%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%94%D7%A8%D7%97%D7%A7%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D/